Geraakt door haar blik

31 Jul

Gevangen door de glans

van reflecterend ondergoed

glijdt mijn jaloerse oog over

het strakke lijf. Tentoongesteld

wordt mijn broekrand strakker

en ongemakkelijker zichtbaar

voor haar. Ze kijkt

Ik ontwijk

hem, want hij kijkt niet uit

De broekrand strak rond

de graaiende hand om zijn geslacht

sleurt hem tussen ontbijt en lunch

hongerig van raam naar raam

Hij stelt steeds dezelfde vraag

ook haar. Want zij kijkt

Hij blijft

voor onderhandelde bevrediging

Vijftig euro. Tien minuten gekocht om

een vrouw de mond te roeren met zijn

eigen onvermogen te zien wat ontstaat

voor het sluiten van de gordijnen

Om niets. Als zij mij aankijkt

kijk ik terug

Ik fiets

Eén reactie to “Geraakt door haar blik”

  1. Lenjef augustus 17, 2017 bij 2:56 pm #

    Raamprostitutie

    een aanbod van vleeswaar achter een grens van glas
    het is te kijk
    binnen handbereik
    zelfs vegetariërs vertragen er meestal hun snelle pas

    Lenjef 🙂

Reacties zijn gesloten.

